سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی پادشاهان و خیانتکاران، کمتر می پاید [امام علی علیه السلام]

بربادرفته

 
 
سایت موفق(سه شنبه 86 اردیبهشت 18 ساعت 5:16 عصر )

شما که برای خودتان یک سایت ساخته‏اید حتما دقیقا می‏دانید که چه هدفی داشته‏اید. اما تصور می‏کنید چقدر طول بکشد تا به نتیجه مطلوب برسید و یک «سایت موفق» داشته باشید؟

برای آنها که در ابتدای راه هستند، «موفقیت» با توجه به نوع سایت، می‏تواند معانی متفاوتی داشته باشد.

موفقیت یک سایت می‏تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد.

مثلا طراحی‏خوب سایت، قابلیت دسترسی سریع و کاربر پسندانه بودن سایت، مقدار و کیفیت محتوی، زمان‏های به روزرسانی، میزان مقبولیت در موتورهای‏جستجو، رقابت با سایت‏های مطرح و ... .

 

نکته کلیدی در ساختن یک «سایت موفق»، صبر، حوصله، پشتکار و ثبات قدم است. اما توجه به نکات زیر می‏تواند برای کمک به شما مفید باشد:

 

 

:: به سایت‏تان وقت بدهید!

انتظار نداشته باشید که به محض ساختن سایت و انتشار آن در اینترنت

 

، نتیجه خوبی از آن بگیرید. متاسفانه، همه چیز سریع اتفاق نمی‏افتد. بلکه باید به مرور زمان با تولید محتوای‏مفید و برقراری ارتباط با سایت‏های همسایه، لینک‏های زیادی به سایت تان را از سایت‏های مختلف به دست بیاورید تا ضمن رسیدن به یک موقعیت خوب در موتورهای جستجو، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کنید و محل رفت و آمد آنها شوید. فکر می‏کنید این مرحله چقدر طول بکشد؟ اگر خیلی زرنگ باشید، چند ماه و حتی یکسال! پس صبور باشید و به سایت‏تان وقت بدهید!

 

:: به کار اساسی بچسبید!

یک سایت غنی و به اصطلاح توپر بسازید تا خدمات و توانایی‏های شما را به خوبی نشان دهد و آن را بطور روش‏مند و با جلب نظر موتورهای جستجو توسعه دهید و مطمئن باشید که جایگاه خوبی را به دست خواهید آورد. هرگز سعی نکنید تا موتورهای جستجو را فریب بدهید.

 

:: با مطالعه و به روز باشید!

عرصه وب، جایی است که دائما و به سرعت تغییر می‏کند و هر روز چیزهای جدید و تازه را در خود جای می‏دهد. آنچه که امروز تازگی دارد، فردا دیگر جذابیتی نخواهد داشت. پس خیلی مهم است تا همیشه از گرایش‏ها و تمایل‏های جدید مطلع و از آنها چیزهایی بدانید. با گردش در سایت های مرتبط و مفید یا عضویت در خبرنامه‏ها یا اتاق‏های گفتگو از آنچه پرسیده یا توصیه می‏شود خبردار شوید و از آنها در بهترکردن کارتان استفاده کنید.

 

:: سایت تان را نو نوار کنید!

هر از گاهی لازم است تا دستی به سر و روی سایت‏تان بکشید. اگرچه این‏کار وقت می‏برد یا برای‏تان هزینه دارد، اما گام مهمی برای رسیدن به موفقیت است. اگر لازم شد، سایت‏تان را دوباره طراحی کنید و با پاسخ به نیازهای کاربران، آنها را شیفته سایت خود کنید!

 

:: مثبت باشید و تسلیم نشوید!

اگر فکر کنید تلاش‏های شما هیچ نتیجه ای نمی‏دهد، اینترنت جای مس

 

خره‏ای خواهد بود! پس کمی سمج باشید و کار را رها نکنید تا نتیجه مورد نظرتان را بگیرید. اگر واقعا فکر می‏کنید چیزهای ارزشمندی برای عرضه دارید و کارتان را به خوبی انجام می‏دهید، مطمئن باشید زودتر از آنچه که تصورش را بکنید به موفقیت خواهید رسید.

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 13  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 10145  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «