سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس های دانش عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

بربادرفته

 
 
زیبا ترین زیبا(یکشنبه 86 اردیبهشت 16 ساعت 12:0 صبح )

اگر پاک بودم.برای تو بود.عشق

برای ترانه.برای سرود.عشق

چرا خوش نباشم ؟ که وقت نوشتن

بخجلت نیارم.قلم را فرود. عشق

دو سه چشمه شبنم . تو را کشت کردم

ودریا درودم به کردار رود. عشق

همه هرچه دارم .تمام از تو دارم

تو دارو ندارم. تو سرمایه سود. عشق

ترا دوست دارد. تو را می پرستد

مسلمان . نصارا. مسیحی . یهود. عشق

اجاقی که کورو . بهشتی که دوزخ

چه می کرد آدم ؟ اگر که نبود .عشق

به معراج رفتم آگر عاشقانه

تو بودی به شانه دو بال صعود . عشق

برایم نمانده است سیبی به شاخه

چه دیر آمدی .دیرو .رفتی چه زود.عشق

ترا شعله من ! اجاقی ندارد

مرا کور کرده اگر مثل دود. عشق

شب سرد قطبی مرا داشت می کشت

که آمد چو خورشید . پیشم غنود .عشق

نگنجد درون دل واژه من

فراتر پریده ست از این حدود . عشق

وبدرود ای عقل. بدرود ِ بدرود

ویک بار دیگر درود و درود . عشق

 



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 8  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 10140  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «